پروردگارم، مهربان من

از دوزخ این بهشت رهاییم بخش !

در این جا هر درختی مرا قامت دشنامی است

و هر زمزمه ای بانگ عزایی


و هر چشم اندازی سکوت گنگ و بی حاصلی   

در هراس دم می زنم

در بیقراری زندگی می کنم

 و بهشت تو برای من بیهودگی رنگینی هست

من در این بهشت ،

همچون تو در افریده های رنگارنگت تنهایم،

تو قلب بیگانه را میشناسی ،که خود در سرزمین  وجود بیگانه بودی

"کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم

دردم ،"درد بی کسی "بود

دکترشریعتی



خوشبختی


سختی ها به ما می آموزد که زندگی رابیشتر قدر بدانیم
گاه پیش از آنکه قدر زندگی اطراف خود را بشناسیم احساس ترس و تنهایی کرده ایم
همانگونه که رشد می کنیم زندگی دگرگونه می شود
آموختن بیشتر، رشد بیشتر را به همراه می آورد
آزردن، ترسیدن، تنها ماندن و گریستن منزل های راه آموختن اند
درک احساساتمان، زندگی را عرصه نبرد و پیروزی می کند
گذران دوران سخت از تو همان می سازد که هستی، 
یکی از مهمترین گامهایی را باید برداری، برداشته ای،
آغاز هر روز نو به تو می گوید که شایسته آنی که لبخند بزنی،
آغاز هر روز تو را به این باور می رساند که می توانی دل دیگری را شاد کنی،
زیرا این تویی که خوبی و زیبایی.
زیبایی تو در درون است و این زیبایی با حضور تو جهان را از خود لبریز می کند
و دیگران می توانند آن را احساس کنند.
شادزی! زندگی به تمامی در برابر توست.
زندگی از آن توست،
و فرصتی در برابرت که آن کس و آن چیزی باشی که می خواهی

صمدیه 

دلم تنگ است

شبی غمگین شبی بارانی و سرد
مرا در غربت فردا رها کرد
دلم در حسرت دیدار او ماند
مرا چشم انتظار کوچه ها کرد
به من می گفت تنهایی غریب است
ببین با غربتش با من چه ها کرد
تمام هستی ام بود و ندانست
که در قلبم چه آشوبی به پا کرد
و او هرگز شکستم را نفهمید
اگر چه تا ته دنیا صدا کرد
خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ...  

خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد

 

سلام

با سلام خدمت همتون شرمنده فضولی کردم ولی بهتره ازاین به بعد برای آگاه شدن از حال همدیگه به آدرس زیر بیاین.این وبلاگ عمومی-دانشجویی بیرجنذیاست 

www.bh891.loxblog.com 

 

باسپاس مدیریت وبلاگ  

دانیال محمدی 

3000990084