احوالپرسی از بچه های به یادموندنی

سلاااااااااااااااااااااام.بچه های خوب وگل روانشناسی۸۶.وای نگیدکه دلم خیلی براتون تنگ شده دقیقا اندازه یه ملکول.چه خبرا چیکارا میکنیدخوش میگذره چرا کسی پیامی خبری چیزی نمیذاره.الان ممکنه کسی بگه توچرا نمیذاری!راستش من یه شب اومدم سایت خوابگاه هر کاری کردم نتونستم چه جوری باید مطلب بذارم حدودا۲ساعت ور رفتم ولی نتونستم دیگه ناامید شدم رفتم اتاق.امشب خیلی دلم گرفته بود گفتم امشب دیگه بایدیه کاری بکنم دوباره تلاش کردم نشد دیگه رفتم از تک تک بچه ها پرسیدم که کدومتون بلدید به من یاد بدید که چه جوری باید مطلب بذارم خلاصه یک بنده خدایی پیدا شدوبهم یاد داد منم خیلی ذوق زده شدم گفتم که دیگه حالی ازتون بپرسم.خداییش دلم براتون لک زده چقدباهم خوب بودیم البته  تا ترم۳که رومون نمیشدبه هم سلام کنیم ولی خب....من که کل ۴سالوبه گریه مشغول بودم چون تحمل دوری ازخونوادمونداشتم خیلی گریه میکردم ولی بازم خوب بود اونم با شما بچه های دوست داشتنی.از تهران براتون بگم خب آخه تهران خوب نیست که ازش واستون بگم من که پشیمون شدم که چرااینقدآرزوی تهرانوداشتم چون الان که میبینم چیزی نبود که من خودمو واسش کشتم چقد بچه هستما یادمه شبی که نتایج اومدرتبموشنیدم چقدگریه کردما.چقدخنگم مگه نه؟؟؟؟؟؟؟واااااااااای چه شبی بودتا۳روزتوخابگاه عزای عمومی اعلام شده بودچه روزایی که به خاطر این تهران لعنتی برمن گذشت.... 

خب شماچیکارمیکنیدشمام دیگه یه خبری بذاریدکه من میام توسایت وبلاگوبخونم یکم روحیم عوض شه من که تا الان بلدنبودم حالام که یادگرفتم براتون خبرمیذارم شمام اگه بلدنیستید بپرسید ببخشیدااااااااامن خیلی پرحرفم البته خیلی ذوق دارم چون دیگه یادگرفتم که چه جوری براتون مطلب بذارم خب دیگه فکر کنم دارم پرحرفی میکنم بازم میگم خیلی دوستون دارم دلم براتون خیلی تنگ شده.راستی یه خبر اینکه تابستون میخام برم تافل بگیرم وکلاس آمار برم تاخودموبرای دکترای ۹۱سال بعدآماده کنم برام دعاکنیدچون آرزوی دیگه ای جز این ندارم امیدوارم که شمام به آرزوهاتون برسین همه همه همتون... هرجای این دنیا هستید شادو خوشحال وموفق وپیروز باشید به اون بچه هایی که دارن برا ارشدمیخونن براشون آرزوی موفقیت میکنم انشاالله که هرجادوست دارن قبول شن.فعلا خدانگهدارتون شنبه با دکترلطف آبادی امتحان ترم داریم خیلی استاد خوبیه همون مولف روانشناسی رشد واقعا گله.دیگه خوابم گرفت.راستی یادم رفت بگم من....... اول حدس بزنیدکی ام. ؟؟؟؟!!!!!یکم فکرکنین

 

 

. 

ارادتمند شما دوستان به یادموندنی:راضی 

آفرین به کسایی که درست حدس زدن یادتون نره ها شمام مطلب بذارید البته امتحانای ترم من شروع شده تموم که شدحالا که یاد گرفتم همیشه براتون مطلب میذارم. 

دوستوووووووووووووووووون دارررررررررررررررررررررررررررم خیلییییییییییییییییی زیادددددددددددددددد.

.